SAKOYA TAPLET LAPTOP STAND S-202301
Fiyat: |
₺850 |
{{variant.name}}:
|
{{opt.name}}
{{opt.name}}
{{opt.name}}
|
Sakoya laptop standı Tescilli Marka ve Patentli üründür.
Taklit edilemez.
Standımız paslanmaz krom çelikten üretilmiştir.
Sağlam ve dayanıklı yapısıyla 3 Yıl Garantilidir.
Kapalı kutu ölçüleri 5x6x25 cm,
Ağırlık 426 gr,
Taşıma direnci 40 kg,
stand açılır ölçüleri 6 x 25 cm ile
29 x 25 cm arasında açılır kapanır.
Sakoya Notebook ve tablet satandı tescilli markadır. Ürünümüz paslanmaz krom çelikten üretilmiş olup 3 Yıl garantilidir.
1) Duruş bozukluğunu önlemek için göz hizası ayarlanır. Dikey 11 açılı ayar ve yatay 11 + üzeri ayarla rahatlık sağlanır.
2) Küçük büyük cihaz kullanımına uygundur. Yatay genişleme ile istenilen boyut ayarlanır.
3) Kolay taşımanızı sağlar dört yana katlanır. 6x5x25 cm boyutlarındadır. 426 gr. Ağırlığındadır. 40 kg baskılanabilir.
4) Sakoya notebook, tablet standı açılır kapanır olmasına rağmen benzer ürünler gibi sağa, sola, öne, arkaya sallanmaz. Özel sakoya tasarımında 4 + 4 sistemiyle 8 li makas kullanılmıştır.
5) Notebook ve tablet gibi ince cihazların en büyük sorunu ısınma ve dolayısıyla performans kaybı yaşamasıdır.
Standımız Laptop veya Tabletin tabanını yerden keser, havalandırır performans kaybı yaşatmaz.
6) Profesyoneller için fan takılabilen hazır yuvalar mevcuttur. İlave fan takarak soğutma arttırılabilir.
7) Kaydırmaz ve koruyucu özel tasarım pedler mevcuttur. 8) De monte ürünler kurulum sorunu yaşatırken, Ürünümüz kurulu kullanıma hazırdır.
9) Sakoya notebook, tablet standı paslanmaz krom çelikten üretilmiştir. Ömür boyu kullanılabilir.
Son güncellenme: 16/05/2023
Güvenliğiniz bizim için önemli. Bu sebeple bizimle paylaşacağınız kişisel verileriz hassasiyetle korunmaktadır.
Biz, OĞUZHAN AZGÜN, veri sorumlusu olarak, bu gizlilik ve kişisel verilerin korunması politikası ile, hangi kişisel verilerinizin hangi amaçla işleneceği, işlenen verilerin kimlerle ve neden paylaşılabileceği, veri işleme yöntemimiz ve hukuki sebeplerimiz ile; işlenen verilerinize ilişkin haklarınızın neler olduğu hususunda sizleri aydınlatmayı amaçlıyoruz.
Toplanan Kişisel Verileriniz, Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Kimlik, (isim, soy isim, doğum tarihi gibi) iletişim, (adres, e-posta adresi, telefon, IP, konum gibi) özlük, sosyal medya, finans bilgileriniz ile görsel ve işitsel kayıtlarınız tarafımızca, çerezler (cookies) vb. teknolojiler vasıtasıyla, otomatik veya otomatik olmayan yöntemlerle ve bazen de analitik sağlayıcılar, reklam ağları, arama bilgi sağlayıcıları, teknoloji sağlayıcıları gibi üçüncü taraflardan elde edilerek, kaydedilerek, depolanarak ve güncellenerek, aramızdaki hizmet ve sözleşme ilişkisi çerçevesinde ve süresince, meşru menfaat işleme şartına dayanılarak işlenecektir.
Kişisel Verilerinizin İşlenme Amacı
Bizimle paylaştığınız kişisel verileriniz; hizmetlerimizden faydalanabilmeniz amacıyla sizlerle sözleşmeler kurabilmek, sunduğumuz hizmetlerin gerekliliklerini en iyi şekilde ve aramızdaki sözleşmelere uygun olarak yerine getirebilmek, bu sözleşmelerden doğan haklarınızın tarafınızca kullanılmasını sağlayabilmek, ürün ve hizmetlerimizi, ihtiyaçlarınız doğrultusunda geliştirebilmek ve bu gelişmelerden sizleri haberdar edebilmek, ayrıca sizleri daha geniş kapsamlı hizmet sağlayıcıları ile yasal çerçeveler içerisinde buluşturabilmek ve kanundan doğan zorunlulukların (kişisel verilerin talep halinde adli ve idari makamlarla paylaşılması) yerine getirilebilmesi amacıyla, sözleşme ve hizmet süresince, amacına uygun ve ölçülü bir şekilde işlenecek ve güncellenecektir.
Toplanan Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçlarla Aktarılabileceği
Bizimle paylaştığınız kişisel verileriniz; faaliyetlerimizi yürütmek üzere hizmet aldığımız ve/veya verdiğimiz, sözleşmesel ilişki içerisinde bulunduğumuz, iş birliği yaptığımız, yurt içi ve yurt dışındaki 3. şahıslar ile kurum ve kuruluşlara ve talep halinde adli ve idari makamlara, gerekli teknik ve idari önlemler alınması koşulu ile aktarılabilecektir.
Kişisel Verileri İşlenen Kişi Olarak Haklarınız
KVKK madde 11 uyarınca herkes, veri sorumlusuna başvurarak aşağıdaki haklarını kullanabilir:
Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
Kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
(e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme, haklarına sahiptir.
Yukarıda sayılan haklarınızı kullanmak üzere bilgi@sakoya.com.tr üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
İletişim
Sizlere talepleriniz doğrultusunda hizmet sunabilmek amacıyla, sadece gerekli olan kişisel verilerinizin, işbu gizlilik ve kişisel verilerin işlenmesi politikası uyarınca işlenmesini, kabul edip etmemek hususunda tamamen özgürsünüz. Siteyi kullanmaya devam ettiğiniz takdirde kabul etmiş olduğunuz tarafımızca varsayılacak olup, daha ayrıntılı bilgi için bizimle bilgi@sakoya.com.tr e-mail adresi üzerinden iletişime geçmekten lütfen çekinmeyiniz.
I- TESLİMAT KOŞULLARI
1. OĞUZHAN AZGÜN ile arasında Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin (“Sözleşme”) oluştuğu tarihten itibaren en fazla 30 (otuz) gün içerisinde Sözleşme konusu ürünü sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak, anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile MÜŞTERİ'nın sipariş sırasında bildirdiği adreste MÜŞTERİ’ya veya adresteki kişiye/kuruluşa elden teslim eder.
2. Sözleşme konusu ürünün teslimatı OĞUZHAN AZGÜN anlaşmalı olduğu kargo firmasının (ARAS Kargo) gönderi alanıyla sınırlıdır OĞUZHAN AZGÜN sorumluluğu anlaşmalı olduğu kargo firmasının gönderi alanının bitiminde sona erer.
3. Sözleşme konusu ürün, mücbir sebepler, hava muhalefeti, deprem, sel, yangın, salgın hastalık v.b. gibi olağanüstü durumlar nedeni ile 30 (otuz) günlük yasal süre içinde teslim edilemez ise OĞUZHAN AZGÜN bu durumu MÜŞTERİ’ye bildirir. Bu durumda MÜŞTERİsiparişi iptal edebilir, varsa benzer bir ürün ile değiştirilmesini isteyebilir veya teslimatın gecikmesine neden olan durum ortadan kalkana kadar bekleyebilir. MÜŞTERİ’nın siparişi iptal etmesi halinde, ödemeye ilişkin (varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeler) iade bildirim tarihinden itibaren en geç 14 (ondört) gün içinde gerçekleştirilir (Sözleşme feshine ilişkin akdi hükümler uygulanır).
4. Teslimat adresi olarak bildirilen adreste yapılan ürün teslimatında MÜŞTERİ’nin adresinde bulunmaması ve adresteki kişilerin teslimatı kabul etmemesi durumunda, OĞUZHAN AZGÜN , Sözleşme’den doğan edimini ifa etmiş kabul edilir. Teslimat adresinde, ürünü teslim alacak kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile irtibata geçilerek siparişin sevkiyatını takip ve düzenlemek MÜŞTERİ’nin sorumluluğundadır.
II- CAYMA HAKKI
1. MÜŞTERİ, 14 (ondört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin Sözleşme’den cayma hakkına sahiptir.
2. Cayma hakkı süresi, Sözleşme konusu ürünün MÜŞTERİ’ye veya MÜŞTERİ’nin gösterdiği adresteki kişiye/kuruluşa teslim edildiği gün başlar.
Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;
• Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
• Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketici veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
• Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketici veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.
1. Cayma hakkının kullanılması için yasal süresi içerisinde, Sözleşme’de de yer alan Cayma Hakkı Formu kullanılarak OĞUZHAN AZGÜN e-posta vasıtası ile açık bir şekilde bildirimde bulunulması gereklidir.
2. MÜŞTERİ, aşağıdaki hallerde cayma hakkını kullanamaz:
1. Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler.
2. Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler.
3. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler.
4. Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler.
III- İADE KOŞULLARI:
Süresinde cayma hakkı kullanılan ürünün iade işlemlerinin tamamlanabilmesi için aşağıdaki koşulların karşılanması gerekmektedir.
1. Cayma hakkının kullanılması halinde, MÜŞTERİ cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin yapıldığı tarihten itibaren 10 (on) gün içerisinde ürünü OĞUZHAN AZGÜN sevk irsaliyesinin bir nüshası ile birlikte iade sebebini ve talebini açıkça beyan ederek gönderir. MÜŞTERİ'ye veya MÜŞTERİ’nin gösterdiği teslimat adresindeki kişiye/kuruluşa teslim edilen ürünün OĞUZHAN AZGÜN gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneğinin yahut kargo takip numarası bilgisinin ve ayrıca fatura aslı ürün ile birlikte gönderilmiş ise fatura aslının da OĞUZHAN AZGÜN gönderilmesi/bildirilmesi zorunludur.
2. Ürün kurumsal olarak satın alınmış ise, ürün gönderimi iade faturası düzenlenerek yapılmalıdır.
3. Ürünle birlikte alınan hediye ya da kampanyalı ürün varsa, ilgili ürünler de iade olarak gönderilmelidir. Bununla birlikte (kusurlu ürün hariç) iade talebine konu olan ürünün iade alınması sonrasında, ilgili siparişin dahil olduğu bir kampanya varsa, iade sonrasında kampanya koşullarındaki herhangi bir koşul karşılanamayacak olmamalıdır. Örneğin belli bir miktarda alışveriş yapıldığında verilen hediye çeklerinin bedeli, iadeden sonra bu hediye çekine hak kazanmaya yetecek derecede ürün tüketicide kalmamış ise ücret iadesi bedelinden düşülür.
4. Ürün, kargo firmasına teslim edilmeden önce, MÜŞTERİ tarafından hasar görmeyecek şekilde paketlenmelidir.
5. Cayma hakkı kullanılarak iade edilen ürünün anlaşmalı kargo firması (ARAS Kargo) aracılığı ile OĞUZHAN AZGÜN geri gönderilmesi halinde kargo bedeli OĞUZHAN AZGÜN tarafından karşılanır, aksi halde kargo bedeli MÜŞTERİ’ye aittir.
6. İade edilmek istenen ürün OĞUZHAN AZGÜN ulaştığında, OĞUZHAN AZGÜN iade ekibince incelenecektir. İnceleme süresi 7 iş günüdür. Bu süreye hafta sonu ve resmi tatil günleri dahil değildir. İnceleme sonucunda iade koşullarını karşıladığı tespit edilen ürünlerden; MÜŞTERİ’nin iadesini istediği ürünlerin ücret iadesi yapılacaktır. MÜŞTERİ’nin değişim istediği taleplerde ise, ilgili ürün stoklarda varsa MÜŞTERİ’ye gönderilecek, aksi durumda ücret iadesi yapılacaktır.
7. İade talebi olumlu sonuçlandığında, ücret iadesi, alışveriş aşamasında kullanılan kartın ait olduğu bankaya yapılacaktır. Ücret iadesi yapıldığında MÜŞTERİ’ye e-posta ile bilgilendirme yapılmaktadır. Ücret iadesinin MÜŞTERİ hesabına yansıma süresi, işlem yapılan bankaya göre 1 ila 8 iş günü arasında değişebilmektedir.
8. İnternet üzerinden satın alınan ürünün iade ya da değişim işlemi OĞUZHAN AZGÜN satış noktalarından yapılamamaktadır.
OĞUZHAN AZGÜN Ürün İade Adresi: Pınartepe mah. Yeşilyurt cad. no: 1 A Moodct B1 blk d:2 Büyükçekmece İstanbul www.sakoya.com.tr bilgi@sakoya.com.tr
1994 Yılından beri hizmet veren sakoya bilgisayar Satış servis ve eğitimleriyle sektör öncüsüdür. Sakoya alt birimi olarak SAKOYA Marka tescilli Laptop veya Tablet stand tasarımı, üretim ve satışını yapmaktayız.
İlk defasında, her defasında ve son defasında sürdürülebilir geri dönüşümlü kalıcı ürünlerimizi müşterilerimizle buluşturmaktır.
Ülkemizde ve diğer gelişmiş ülkelerde kullanılabilecek işlevselliği ve kalitesi yüksek bilinirliği ile tercih edilen ürünler üretmektir.
Öncelik hedefi müşteri memnuniyeti ve güvenliği olan, Yaptığı ve ürettiği çalışmalar ile sektöre her zaman referans olan, yenilikçi ve çözüm odaklı ürünler ile müşterilerimizi buluşturmaktır.
Sakoya markası, son yıllarda Türkiye'de popülerlik kazanan bir markadır ve özellikle çeşitli ev ve ofis ürünleri ile tanınır. İşte Sakoya markası hakkında daha ayrıntılı bilgi:
Genel Bilgi
Sakoya, geniş bir ürün yelpazesi sunarak hem ev hem de ofis kullanıcılarına hitap eden bir markadır. Ürün portföyü genellikle fonksiyonel, estetik ve kaliteli ürünler üzerine odaklanmıştır. Markanın ürünleri, kullanıcılara pratik çözümler sunmayı hedefler.
Ürün Çeşitliliği
Sakoya'nın ürün yelpazesi oldukça geniştir ve şu alanları kapsamaktadır:
Ev Ürünleri: Mutfak gereçleri, banyo aksesuarları, dekoratif ürünler ve temizlik malzemeleri.
Ofis Ürünleri: Masaüstü düzenleyiciler, ergonomik aksesuarlar, laptop stantları ve ofis mobilyaları.
Bahçe ve Açık Alan Ürünleri: Bahçe mobilyaları, barbekü ekipmanları ve açık hava aksesuarları.
Seyahat ve Outdoor Ürünleri: Seyahat çantaları, kamp malzemeleri ve outdoor aksesuarları.
Kalite ve Dayanıklılık
Sakoya, ürünlerinde kaliteye önem veren bir marka olarak bilinir. Ürünlerin dayanıklı malzemelerden yapılması ve uzun ömürlü olması, markanın tercih edilmesinde önemli bir faktördür. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan Sakoya, ürünlerinde ergonomik ve kullanıcı dostu tasarımlara da önem verir.
Fiyatlandırma
Sakoya ürünleri, genellikle orta segmentte fiyatlandırılır. Kalite ve fiyat dengesini iyi kuran marka, geniş bir tüketici kitlesine hitap eder. Ürünlerin fiyatları, sundukları fonksiyonlara ve kullanılan malzemelere göre değişiklik gösterebilir.
Satış Kanalları
Sakoya, hem fiziksel mağazalarda hem de online platformlarda geniş bir erişime sahiptir.
Fiziksel Mağazalar: Türkiye genelindeki büyük mağazalarda ve zincir mağazalarda bulunabilir.
Online Alışveriş: Hepsiburada, Trendyol, N11, Gittigidiyor gibi büyük e-ticaret sitelerinde Sakoya ürünleri mevcuttur. Ayrıca, markanın kendi resmi web sitesi üzerinden de alışveriş yapılabilir.
Müşteri Yorumları
Sakoya ürünleri hakkında genel olarak olumlu müşteri yorumları bulunmaktadır. Müşteriler, ürünlerin kalite ve fiyat performansından memnun kaldıklarını belirtirler. Ayrıca, estetik tasarımlar ve pratik kullanımla ilgili olumlu geri bildirimler de yaygındır.
Marka İmajı
Sakoya, güvenilir ve kaliteli ürünler sunan bir marka imajına sahiptir. Müşteri memnuniyetine önem veren yaklaşımı, markanın sadık bir müşteri kitlesi oluşturmasına katkı sağlar.
Sonuç
Sakoya, geniş ürün yelpazesi, kaliteli malzemeler, estetik tasarımlar ve kullanıcı dostu özelliklerle dikkat çeken bir markadır. Hem ev hem de ofis kullanıcıları için pratik çözümler sunan Sakoya, uygun fiyatlarla kaliteli ürünler sunarak geniş bir tüketici kitlesine hitap etmektedir.
4o
Tüm kullanıcılar üyelik işlemlerini gerçekleştirdikleri anda satış sözleşmesini okuduklarını ve onayladıklarını kabul etmiş sayılırlar.
İşbu sözleşmede geçen;
SATICI: Aşağıda bilgileri verilen ve işbu sözleşme konusu mal ve/veya hizmeti sunan firmayı,
ALICI: Aşağıda bilgileri verilen ve işbu sözleşme konusu mal ve/veya hizmeti bedeli karşılığında satın almak isteyen gerçek veya tüzel kişiyi,
SÖZLEŞME: Taraflar arasında akdedilen işbu mesafeli satım sözleşmesi,
WEBSİTESİ: SATICI Firmanın e-ticaret sitesi olan www.sakoya.com.tr adlı web sitesini,
ÜRÜN: SATICI tarafından ALICI’ya sunulan mal ve/veya hizmeti ifade eder.
İşbu sözleşme aşağıda bilgileri verilen SATICI ile ALICI arasında Satıcı firmanın konferans sayfası olan www.sakoya.com.tr üzerinden satışa sunulan aşağıda bilgileri verilen mal veya hizmetin (ürün) ALICI tarafından satın alınması ve bunun karşılığında ALICI’nın SATICI’ya aşağıda belirlenen bedeli ödemesine ilişkindir.
Madde- 1
İşbu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun; Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.
Madde – 2
SATICI BİLGİLERİ
Firma: OĞUZHAN AZGÜN VD.Büyükçekmece Vn.1271052886
Adres: Pınartepe mah. Yeşilyurt cad. No: 1 A Moodcty B1 blk D:2 Büyükçekmece / İSTANBUL
Tel: (0212) 8553280 E-mail: bilgi@sakoya.com.tr
Madde – 3
ALICI BİLGİLERİ
Tüm üyeler: OĞUZHAN AZGÜN Firmasının sayfası olan www.sakoya.com.tr‘a üye olup alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak anılacaktır).
Madde – 4
SÖZLEŞME KONUSU VE ÜRÜN BİLGİLERİ:
Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli ve Ödeme Sekli, web sitesinde belirtildiği gibi olup bu şartlar alıcıya bildirilmeden değişiklik gösterebilmektedir.
Madde – 5
GENEL HÜKÜMLER
5.1- ALICI, Madde 4’te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme sekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
5.2- Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi asmamak koşulu ile her bir ürün için alıcının yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde alıcı veya gösterdiği adresteki kişi veya kuruluşa teslim edilir.
5.3- Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi veya kurulusun teslimatı kabul etmemesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
5.4- SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.
5.5- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için iş bu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış olması ve satış bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme sekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
5.6- Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusun ürün bedelini SATICI ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satış sözleşmesinde belirttiği kişi veya kuruma teslim edilmiş olan ürünü 3 işgünü içinde SATICI ya göndermek zorundadır. Böyle bir durumda nakliye giderleri alıcıya aittir.
5.7- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde alıcı siparişinin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcını siparişi iptal etmesi halinde, SATICI 7 gün içinde alıcıya ait kredi kartı fişinin iptali ve ilgili tutarın alıcını hesabına iade edilmesi konusunda ilgili banka nezdinde girişimde bulunur ve yapılan işlem elektronik posta aracılığı ile Alıcıya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan gecikmelerden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
5.8- ALICI ve/veya Alıcı’nın teslimat yapılması istediği kişi ve/veya kurumlara teslim edilmiş olan ürünlerin arızalı veya bozuk olması durumunda, garanti şartları içinde gerekli onarım veya değiştirme işleminin yapılması için ilgili ürün veya ürünler SATICI ’ya, ALICI tarafının teslim aldığı tarihten başlayarak 7 gün içinde gönderilir ve nakliye giderleri SATICI tarafından karşılanır. Böyle bir durumda 7 günlük sürenin dolması halinde, ALICI teslim almış olduğu ürünü ilgili servisine götürmek zorundadır.
5.9- İşbu sözleşme, alıcı tarafından elektronik olarak onaylandıktan (üyelik gerçekleştirildikten sonra) sonra geçerlilik kazanır.
5.10- İşbu hükümler mesafeli sözleşmenin ayrılmaz bir parçasıdır ve taraflar aksini açıkça kararlaştırmadıkça bu bilgiler değiştirilemez. Katılımcı işbu sözleşmeyi ve siparişi onaylamakla sipariş ettiği hizmetin bedelini ödemekle yükümlü hale gelir.
Madde- 6
CAYMA HAKKI:
Alıcı, sözleşme konusu ürününün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren on dört (14) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkinin kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI ‘ya yukarıda belirtilen faks veya e-posta adresleri üzerinden bildirimde bulunulması ve ürünün 5. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve ambalajının zarar görmemiş olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya Alıcıya teslim edilen ürünün SATICI ‘ya gönderildiğine dair kargo teslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedelinin Alıcı’nın kredi kartı hesabına iade edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde girişimde bulunur. Ürün bedelinin iadesinde banka tarafındaki aksaklıklardan dolayı SATICI sorumlu tutulamaz. Satış faturasının aslının gönderilmemesi durumunda katma değer vergisi ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilmez. Cayma hakki nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli Alıcı’ya aittir. Ayrıca, niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakki kullanılamaz. Her türlü yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler, Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) ve Hür türlü kozmetik ürünlerinde cayma hakkinin kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
Madde- 7
YETKİLİ MAHKEME:
İş bu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile Alıcı’nın veya Sarıcı’nın yerleşim yerindeki TÜKETICI MAHKEMELERI yetkilidir. Siparişin elektronik ortamda onaylanması durumunda, ALICI işbu sözleşmenin tüm hükümlerini kabul etmiş sayılır.